loader-img
loader-img-2

اصول دین نوجوان: آموزش اعتقادات اسلامی به کودکان و نوجوانان با روشی نوین

امتیازدهی
2 (5)
  • ناشر : دفتر نشر معارف
  • نویسنده : علی شعیبی
  • سال نشر : 1399
  • تعداد صفحات : 64
  • زبان کتاب : فارسی
  • شابک : 9789645310330
  • چاپ جاری : 2
  • نوع جلد : جلد نرم
  • قطع : رقعی
  • وزن : 74 گرم
  • شناسه محصول : 2504
معرفی کتاب

معرفی کتاب اصول دین نوجوان

کتاب اصول دین نوجوان نوشته حجت الاسلام علی شعیبی است. این کتاب آموزش اعتقادات اسلامی به کودکان و نوجوانان با روشی نوین و برگرفته از آیات قرآن کریم است. در این کتاب با زبانی ساده و روان، اصول دین برای کودکان و نوجوانان بیان می‌شود.  کتاب اصول دین نوجوان با قلم جذاب برای نوجوانان به همراه عکس‌هایی که به جذابیت و فهم آسان کتاب کمک می‌کند، چاپ شده است. 
علی شعیبی در اصول دین نوجوانان در خلال پرسش و پاسخ‌هایی با ادبیاتی کودکانه و با استفاده از مثال به آموزش اصول اعتقادات اسلام از قبیل توحید، نبوت و امامت و معاد و مهدویت به کودکان و نوجوانان می‌پردازد. شاید خیلی از والدین با سوالات کنجکاوانه فرزندشان درباره خدا مواجه شده باشند. سوالاتی مثل ما چندتا خدا داریم؟ آیا خدا هم می‌خوابه؟ چرا خدا به ما دستور داده براش نماز بخونیم؟و...
پاسخ این سوالات را به خوبی در کتاب اصول دین نوجوان پیدا خواهید کرد.
اعتقاد به خداوند، پیامبران، امامان و روز قیامت، اصول دین اسلام هستند. اعتقاد و شناخت به اصول دین بر همه مسلمانان واجب و لازم است. نسل متدین امروز باید اعتقاد به اصول دین را با تفکر در وجود خودش، تامل در مخلوقات خداوند بزرگ و دیدن نشانه‌های او، به دست آورد!

خلاصه کتاب اصول دین نوجوان

 این کتاب با بیان مثال‌های واضح و روشن از نمونه‌های حاضر در زندگی روزمره و قابل درک برای نوجوانان و با آوردن داستان‌های کوتاه و جذاب، بحث‌های توحید، نبوت، امامت، عدل و معاد را به شکلی زیبا و دوست داشتنی آموزش می‌دهد. هدف این کتاب آموزش اعتقادات اسلامی به کودکان و نوجوانان است که با روشی نو با به کارگیری تصویرهایی زیبا و مثال‌های زیاد به این امر مهم پرداخته است که این شیوۀ آموزش الگو گرفته شده از آیات قرآن کریم می‌باشد. در این روش از سؤال و جواب برای ماندگاری طولانی مدت اعتقادات آموزش داده شده در ذهن، بیشتر استفاده شده است.

کتاب‌های مشابه با کتاب اصول دین نوجوان

کتاب بیست پرسش و پاسخ کودکان و نوجوانان درباره امام مهدی
کتاب خون خدا
کتاب مدرسه آداب
کتاب چهل حدیث باغ گل اهل بیت(ع)

خواندن کتاب اصول دین نوجوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

برای خانواده‌ها بسیار حیاتی و لازم است که وظایف خود نسبت‌ به فرزندان را بدانند و به آنها عمل کنند. بی‌شک عمل به این دستورات، هم راه سعادت فرزندان را فراهم می‌آورد و هم پاسخی الهی به دغدغه‌های صحیح والدین می‌دهد. تربیت دینی می‌تواند کلیدی‌ترین نقش را در توسعه معنوی و کمال یک جامعه دینی ایفا نماید.
کتاب اصول دین نوجوان را به تمام نوجوانان و مربیان و والدینی که دغدغه تربیت دینی فرزندشان را دارند پیشنهاد می‌کنیم.
هم‌اکنون می‌توانید کتاب اصول دین نوجوان را از سایت ابربوک تهیه نمایید.

دیدگاه شما

نظرات کاربران ( 0 نظر)
نام و نام خانوادگی
کد امنیتی