loader-img
loader-img-2

ابزارهای کلیدی مالی برای مدیران

امتیازدهی
  • ناشر : آریانا قلم
  • نویسنده : محمد احمدی
  • سال نشر : 1394
  • تعداد صفحات : 166
  • زبان کتاب : فارسی
  • شابک : 9786007677162
  • چاپ جاری : 1
  • نوع جلد : جلد نرم
  • قطع : رحلی
  • وزن : 408 گرم
  • شناسه محصول : 3350
معرفی کتاب

کتاب ابزارهای کلیدی مالی برای مدیران

کتاب ابزارهای کلیدی مالی برای مدیران نوشته محمد احمدی در سال 1394 توسط انتشارات آریاناقلم منتشر و روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است. شما می‌توانید هم‌اکنون کتاب ابزارهای کلیدی مالی برای مدیران را از سامانه خرید اینترنتی کتاب ابر بوک تهیه نمایید.
کتاب ابزارهای کلیدی مالی برای مدیران در دسته‌ی کتاب‌های رشته مدیریت مالی قرار می‌گیرد. کتاب حاضر در قطع پالتویی منتشر و توانسته است نظر بسیاری از صاحب‌نظران و منتقدان این حوزه را به خود جلب کند.
محمد احمدی متولد سال 1360، نویسنده و مترجم ایرانی می باشد که با قلم توانای خود توانسته است اطلاعات مالی کافی برای یک مدیر را در کتاب حاضر جمع‌آوری و منتشر کند.

خلاصه‌ی کتاب ابزارهای کلیدی مالی برای مدیران

کتاب ابزارهای کلیدی مالی برای مدیران یک کتاب آموزش مالی جامع و کامل است. محمد احمدی سعی کرده است در کتاب حاضر مخاطب را قدم به دم با مفاهیم مالی مهم مانند وجه نقد، تورم، اقساط و ... آشنا کند و کم‌کم مفاهیم را گسترش دهد. به همین دلیل از ساختار کتاب‌های دانشگاهی در حوزه مالی پیروی نشده است. این کتاب بر سه مبحث کلی، یعنی تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، بودجه‌ریزی سرمایه‌ای (ارزیابی مالی طرح‌ها و پروژه‌ها) و مفهوم ریسک و بازده متمرکز است. مباحث ارائه‌شده کتاب حاظر زیرمجموعه مبحثی به نام مالیه بنگاهی (ترکیبی از مسائل حسابداری و عمدتاً مالی) است. مالیه بنگاهی ابزارهایی ارائه می‌دهد که به مدیران و بعضاً اشخاص برای تصمیم‌گیری درباره مسائل روزمره مالی شرکت‌ها یا اشخاص کمک می‌کند. در کتاب‌های مالیه بنگاهی موضوع‌های مختلفی بحث و بررسی می‌شود اما کتاب ابزارهای کلیدی مالی برای مدیران تنها به موضوع‌هایی می‌پردازد که در ایران کاربرد بیشتری دارد و درک آنها نیز ساده‌تر است. 
در پایان خواندن کتاب ابزارهای کلیدی مالی برای مدیران، مخاطب با انواع صورت مالی آشنا خواهد بود و می‌تواند ارزش پول را بفهمد، ریسک یک سرمایه‌گذاری را محاسبه کند، سود و زیان را به دست آورد و بازده‌ی یک سرمایه‌گذاری را بسنجد. این کتاب کوچک شبیه یک دانشگاه کامل است که می‌تواند اطلاعات موردنیازتان درباره‌ی بازارهای مالی را تأمین کند. 

کتاب ابزارهای مالی برای مدیران در شش فصل اصلی ذیل نوشته‌شده است که هرکدام زیرشاخه‌های خود را دارند:

فصل اول: ارزش زمانی پول
فصل دوم: مقدمات بودجه‌ریزی سرمایه‌ای
فصل سوم: آشنایی با صورت‌های مالی
فصل چهارم: توضیحات تکمیلی صورت‌های مالی
فصل پنجم: تکنیک‌های مقدماتی تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی
فصل ششم: ریسک و بازده
سایت ابر بوک به کسانی می‌خواهند حرکات اقتصادی خود را تاحدامکان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کند و با اشتباهات و کسری‌های کمتری روبه‌رو شوند و با دانش بیشری به مسائل اقتصادی بپردازند، مطالعه کتاب ابزارهای کلیدی مالی برای مدیران را توصیه می‌کند.

دیدگاه شما

نظرات کاربران ( 0 نظر)
نام و نام خانوادگی
کد امنیتی
برچسب ها