loader-img
loader-img-2

حسینیه واژه ها جلد 4: رد نگاهت راه آسمان - دل نوشته های کربلایی

امتیازدهی
2 (5)
  • ناشر : آیین فطرت
  • نویسنده : محسن عباسی ولدی
  • سال نشر : 1400
  • تعداد صفحات : 96
  • زبان کتاب : فارسی
  • شابک : 9786008031666
  • چاپ جاری : 1
  • نوع جلد : جلد نرم
  • قطع : رقعی
  • وزن : 120 گرم
  • شناسه محصول : 35354
معرفی کتاب

رد نگاهت راه آسمان، دل نوشته های کربلایی

کتاب رد نگاهت راه آسمان حاوی دل‌نوشته‌های ادبی با موضوع کربلا و عاشوراست .کتاب ردنگاهت راه آسمان چهارمین جلد از مجموعه حسینیه واژه ها توسط نشر آیین فطرت و با قلم حجت الاسلام عباسی ولدی به چاپ رسیده است. نویسنده در کتاب ردنگاهت در راه آسمان کوشش کرده تا درقالب متنی ساده و بسیار روان ، مخاطب را به نگاهی عمیق‌تر نسبت به واقعه کربلا برساند. اگرچه حجت الاسلام عباسی ولدی بیش تر با حضور در رسانه ملی و تالیف کتاب های پرفروش روان شناختی و حوزه ی تربیت و خانواده شناخته می شوند، اما نمی توان آثار ادبی دلنشین ایشان را نادیده گرفت . امکان بررسی و خرید اینترنتی تمامی آثار حجت الاسلام عباسی ولدی از طریق سایت فروشگاه اینترنتی کتاب ابر وجود دارد.

کتاب رد نگاهت راه آسمان ، واژه هایی از جنس اندیشه

مهم ترین ویژگی کتاب رد نگاهت راه آسمان که آن را از سایر کتاب های هم رده خود متمایز می کند ، درهم-آمیختگی هوشمندانه و شیرین احساس و تعقل در کلام حجت الاسلام عباسی ولدی ست.نویسنده از عاطفه و عشقی عمیق هنرمندانه می نویسد و در عین حال مخاطب را به فکر کردن وادار می کند.ساختار کتاب رد نگاهت راه آسمان از لطیف ترین دلنوشته های ادبی با معانی عمیق و متنوع و همچنین نکات تربیتی که در زندگی روزمره کاربردی هستند ، تشکیل شده است. سادگی واژه ها و روان بودن متن گستره ی مخاطبان آثار حجت الاسلام عباسی ولدی را افزایش داده است.
« هرچه فریاد کشیدی، کسی به آسمان نگاه ندوخت، دلت سوخت برایشان، می دانستی اگر انسان اهل آسمان نباشد، انسان نیست؛ اما اینها به زمین انس گرفته بودند و خط پایان آرزوهایشان بوی خاک می‌داد. گمانم این است که به طور یقین کردی باید صحنه های تماشایی در افق اسمان باشد تا اینها چشم از زمین بر گیرند و به آسمان خیره شوند. نکند از همین رو بود که عزم کردی از کربلا تا شام بالای نیزه خانه کنید تا شاید کسی چشم به آسمان بدوزد و دل در هوای پرواز بسوزد؟ حسین جان! کاش همه می دانستیم که تو بهای آسمانی شدن ما شدی تا اینقدر چشممان به زمین دوخته نباشد. من هنوز تماشاگر سر به نیزه نشسته تو هستم و چشم از آسمان نبسته‌ام. » 

مطالعه کتاب با عطر چایی روضه

کتاب رد نگاهت راه آسمان را می شود در همه ی طول سال مطالعه کرد مگر نه اینکه هر روز عاشورا و هر زمینی کربلاست ؟ اما خواندنش و بهتر بگویم دوباره خواندنش در ایام محرم لطف دیگری دارد. سایت ابربوک مطالعه ی کتاب رد نگاهت راه آسمان را به تمامی مخاطبانی که علاقه دارند با نگاهی نو به حماسه عاشورا رجوع کنند و کربلا را در زندگی امروز خود مجسم ببینند پیشنهاد می دهد. مجموعه کتاب حسینیه واژه ها می تواند گزینه ی مناسبی برای نذر کتاب ایام محرم و اربعین حسینی باشد. امکان خرید مجموعه حسینیه واژه ها و سایر آثار ادبی مشابه از جمله مجموعه ریحانه خدا به قلم حجت الاسلام عباسی ولدی در فروشگاه اینترنتی کتاب ابر وجود دارد.
 

دیدگاه شما

نظرات کاربران ( 0 نظر)
نام و نام خانوادگی
کد امنیتی
برچسب ها