loader-img
loader-img-2
تحسین و تمجید رهبر انقلاب اسلامی از رمان «پس از بیست سال»

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رهبر معظم انقلاب اسلامی رمان «پس از بیست سال»، نوشته «سلمان کدیور» را مورد تفقد خود قرار داده اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از مطالعۀ رمان «پس از بیست سال» طی یک  پیام که به نویسنده این کتاب اعلام شد، فرمودند: «سلام من را به نویسنده برسانید و به ایشان خدا قوت و خسته نباشید بگویید و همچنین از نویسنده و ناشر کتاب تشکر کنید.»

رهبر انقلاب اسلامی کتاب رمان «پس از بیست سال» را «یک عاشقانۀ جذاب تاریخی قوی» دانسته اند. ایشان با عباراتی همچون «پس از بیست سال»، «واقعاً یک رمان‌» است که «خیلی خوب از کار درآمده است.» به تحسین و تمجید این رمان پرداختند.

کتاب رمان «پس از بیست سال» رمانی است که توسط سلمان کدیور از ادوار جنبش عدالتخواه دانشجویی در سال 1397 در انتشارات «شهرستان ادب» منتشر شد و در سال‌های اخیر مورد توجه صاحبنظران حوزه ادبیات و منتقدان قرار گرفت. «پس از بیست سال» در سال 1398 توانست جایزه «قلم زرین» را دریافت کند و همچنین مورد تقدیر جایزه «جلال آل احمد» نیز قرار بگیرد. «پس از بیست سال» با بیش از 14 هزار نسخه فروش از رمان‌های مورد توجه این سال‌ها بوده است. این روزها چاپ پنجم این کتاب در دسترس علاقه‌مندان رمان ایرانی قرار دارد.

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
کد امنیتی